Wat is er nu fijner dan samenwerken met een bureau dat ontwerpt wat jij in je hoofd heeft. Vormgeeft wat jouw wensen zijn, maar dan de verbeterde versie hiervan. Een bureau dat ingewikkelde zaken helder maakt, meedenkt, creatieve oplossingen aandraagt, zonder het commerciële belang uit het oog te verliezen.
Mijn motto: ‘Dat wat je zelf kunt doe je zelf, al het andere doe ik.’
Als ondernemer ben je goed in je vak. Op het gebied van creatieve communicatie ben ik je professionele partner.
Mijn werkwijze begint met een goede voorbereiding
– Waarin onderscheidt jouw product of dienst zich van de rest?
– Wat is jouw ultieme doelgroep?
– Wie zijn de concurrenten?
– Inventariseren welke middelen we gaan inzetten en met welk doel?
– Wat is jouw budget?
Ontwerpproces
Tijdens een uitgebreide briefing breng ik bovenstaande zaken in kaart. Je ontvangt een begroting en wanneer je akkoord gaat begint het ontwerpproces. je volgt dit proces op de voet zodat je, indien nodig, tijdig aan kunt passen. Hierdoor blijven de kosten laag en kom je niet voor verrassingen te staan.
Staat de huisstijl eenmaal dan kan deze vertaald worden naar een scala aan offline en online communicatie-uitingen zoals: visitekaartjes, briefpapier, flyers, folders, nieuwsbrieven, advertenties en de website.
Huisstijl oppimpen
Naast nieuw te ontwerpen huisstijlen ontwerp ik ook reclame-uitingen voor bedrijven die al een logo hebben. Vanuit dit logo ontwerp ik een nieuwe, frisse huisstijl die vertaald kan worden naar de (nieuwe) website, brochure, briefpapier, visitekaartjes, advertenties, nieuwsbrief, etc.
Drukwerk
Ik ontwerp niet alleen reclame-uitingen, ik zorg er ook voor dat deze vervaardigd worden. Ik werk samen met zeer voordelige internetdrukkerijen en zeer exclusieve maatwerk drukwerkbedrijven. Passend bij ieder budget!
Spreekt bovenstaande werkwijze jou aan? Kom gerust eens langs voor een oriënterend gesprek.